SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

12 June 2011

Kem Motivasi Kecemerlangan UPSR 2011

Posted by Anonymous at 12:15 PM
06/06/2011



















4 comments on "Kem Motivasi Kecemerlangan UPSR 2011"

Mosal said...

Salam. Tahniah kerana telah berjaya menganjurkan program ini demi kemajuan pendidikan anak-anak di daerah Sik. Semoga program dapat diteruskan untuk anak-anak yang akan menghadapi PMR dan SPM 2011.

YB Mohd Tajudin Abdulklah on June 13, 2011 at 6:20 PM said...

Salam Mosal,

Pihak saya ingin memaklumkan terdapat sedikit kekeliruan tentang kem motivasi ini. Kem ini di adakan dengan niat murni untuk kecemerlangan akademik anak-anak Sik, namun begitu penganjur sebenar adalah Kelab Anak-anak Sik yang saya turut menjadi ahlinya. Sebagai pemimpin yang menyokong usaha kearah memertabatkan pendidikan terhadap anak bangsa tanpa mengira siapa mereka saya turut berbangga dengan usaha Kelab Anak-anak Sik.

Kepada pengunjung blog ini dan yang melihat posting ini, saya telah meletakkan Banner program paling atas sekali dan boleh klik untuk 'enlargement' dan boleh melihat dengan jelas isi kandungan dalam tulisan pada banner berkenaan.

Mosal said...

Salam, YB. Terima kasih di atas respon yang diberikan. Saya berbangga di atas program pendidikan yang diadakan untuk kemajuan anak-anak di Sik. Semoga semua pihak akan terus berganding bahu demi kemajuan anak-anak kita.

Anonymous said...

Maaf kalau saya menegur. Sy rasa eloklah YB keluarkan topik ni dari blog YB. Kelab buat atas dasar ikhlas untuk bantu anak Sik, Tindakan YB memasukkan dlm blog ini telah mendatangkan sedikit masalah dan ketidak selesaan kepada Kelab, kerana kelab telah disalahtafsirkan sebagai penyokong aktiviti BN sedangkan kelab berazam mengenepikan soal politik demi pembangunan anak Sik.

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez