SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

29 June 2011

Merasmikan Majlis Penutup Program 1Malaysia Iron Community Challange 2011 di Bendang Man

Posted by Anonymous at 6:55 PM
29/06/2011

Program ini telah diadakan selama 3 hari dan berakhir pada hari ini, 29/06/2011. Ia adalah anjuran KPTM bahagian politeknik dan kolej komuniti dengan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah menjadi urusetianya dengan kerjasama penuh dari seluruh penduduk Kampung Bendang Man dan Kampung KEDA Bendang Man.

Hampir 150 orang pelajar terbabit dan sebanyak 40 buah keluarga  terlibat sebagai keluarga angkat dalam program keluarga angkat dimana para pelajarnya adalah terdiri dari pelbagai bangsa termasuk etnik-etnik tertentu dari Sabahdan Serawak.

Semuga mereka terus menjalinkan hubungan mesradengan keluarga amngkat masing-masing sehingga bila-bila dan dapat belajar sesuatu tentang sosiobudaya penduduk Sik.


Melihat kepada suasana riang dan perasaan yang aman damai, apakah cara hidup ini tidak cukup kepada rakyat sehinggakan ada yang sanggup  menggadai kepada masa depan yang tidak menentu asal sahaja maksud busuk mereka terlaksana dan nasib tidak menentu rakyat akhirnya tiada berpenghujung seperti dibeberapa negara tertentu yang membiarkan campurtangan asing dalam mencorakkan politik dan kehidupan rakyatnya.








































0 comments on "Merasmikan Majlis Penutup Program 1Malaysia Iron Community Challange 2011 di Bendang Man"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez