SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

29 January 2010

DARI RUMAH TERBAKAR KE PUSAT ADUAN RAKYAT

Posted by onesik at 6:41 PM
Selepas menyelesaikan kes rumah yang dibakar di Kampung Hujung Bandar saya bergegas kembali kePusat Aduan Rakyat, kerana telah menunggu di sana rakyat Sik yang berhadapan dengan beberapa masaalah yang perlukan tinddakbalas serta-merta.  Sudah tentu bantuan dari wakil rakyat amat di harapkan, menyebabkan saya berasa terpanggil untuk membantu sekadar terdaya.





Dalam kesuntukan saya masih sempat mencuri masa bagi membantu mereka untuk memperlengkapkan borang-borang permohonan, di mana saya telah mengguna pakai sistem mesra pelanggan yang bermaksud mereka tidak lagi perlu khuatir mengenai keperluan untuk mengisi borang kerana masih ada golongan rakyat yang datang tidak tahu menulis(golongan warga emas), sebaliknya pihak saya akan menguruskan borang-borang mereka dan mereka hanya perlu menandatangani borang itu setelah siap di isi dan penerangan di beri sehingga mereka memahami arahan dan keterangan yang ada dalam borang berkenaan.

0 comments on "DARI RUMAH TERBAKAR KE PUSAT ADUAN RAKYAT"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez