SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

08 December 2010

Bertemu Sambil Berbincang Dengan Dato' Tajudin dan Dato' Seri Ismail Sabri

Posted by DetGuaq7 at 1:15 AM
Sehari selepas Konvensyen BN di Menara MCA, Jalan Ampang semalam, saya tidak sempat pulang ke kawasan kerana Konvensyen berkenaan tamat pada lewat petang dan ada beberapa perkara yang saya belum dapat muktamadkan. Maka pada hari ini saya mengambil peluang untuk bertemu dengan dua tokoh UMNO yang di segani, iaitu Ahli Majlis Tertinggi UMNO iaitu Dato' Tajudin Abd Rahman yang juga pengerusi FELCRA bagi membincangkan masaalah rakyat yang berkaitan dengan FELCRA.


Kemudiannya saya sempat bertemu dengan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan untuk membincangkan perkara berkaitan koperasi dan kebajikan.
Kemudiannya saya berpeluang bertemu sekali lagi dengan Dato' Seri Ismail Sabri sekali lagi pada sebelah malamnya bersama-sama Dato' Hj SM Faisal Tan Sri SM Nasimuddin, Pengerusi Eksekutif Kumpulan NAZA 











0 comments on "Bertemu Sambil Berbincang Dengan Dato' Tajudin dan Dato' Seri Ismail Sabri"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez