SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

15 February 2012

Ayahnda Saya Telah Pulang ke Rahmatullah.Alfatihah.

Posted by N23 Belantek at 8:51 PM
14/02/2012 - 10.00 malam.

Saya baru sampai ke Bandar Sungai Petani sesudah menghantar pulang YAB Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin balik keKuala Lumpur dari Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim Kepala Batas apabila menerima panggilan yang cukup merentap hati saya.

Adik saya memaklumkan yang ayahnda saya telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada lebihkurang pukul 9.10 malam manakala say dimaklumkan kira-kira 15 minit selepas itu.  Tanpa membuang masa saya balik ke Sik untuk menguruskan pengkebumian beliau kerana saya adalah yang sulong dalam keluarga.

INNAL ILLAHI WA INNA ILLAHI RROJI UN.





1 comments on "Ayahnda Saya Telah Pulang ke Rahmatullah.Alfatihah."

Noor Asmahan on February 15, 2012 at 8:58 PM said...

salam takziah..
smg Roh allahyarham dicucuri Rahmat dan ditempatkan bersama orang yang beriman

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez