SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

20 December 2009

SIRI LAWATAN KERJA DIKAWASAN PARLIMEN SIK - 12

Posted by onesik at 11:33 PM
Sebaik selepas berakhir kursus berblog, saya terus bergegas untuk memenuhi undangan majlis perkahwinan diseluruh Parlimen Sik.  Bukan setakat memenuhi undangan majlis perkahwinan, saya juga telah mengadakan ziarah ke rumah-rumah rakyat yang sakit dan uzur baik kerana kesihatan mahupun kerana umur mereka yang agak lanjut dimana kesihatan mereka yang tidak menentu.

Saya memulakan kunjungan ke kampung Durian Burong, dan seterusnya ke Belantek, kemudian berpatah balik ke Kampung KEDA Bendang Man dan sempat singgah ke Charok Puyoh sebelum meneruskan ke Kampung Belakang Masjid Jeneri(Rumah Mertua Encik Rosli Haq, Ketua Cawangan Kampung Belakang Masjid)  sebelum menuju ke Teloi Timur walau hari telah menjelang tengah malam.  Hasrat mereka yang menjemput seboleh-bolehnya tidak akan saya hampakan, kerana bagi saya meraikan tuan rumah yang sudi menjemput adalah menjadi satu kemestian kepada saya selagi ada ruang masa.













0 comments on "SIRI LAWATAN KERJA DIKAWASAN PARLIMEN SIK - 12"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez