SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

05 July 2010

MENONTON SKRIN BESAR DI KG POKOK JERAI, KG BETONG JENERI.

Posted by Detguaq2 at 11:48 PM
Seiring dengan musim Perlawanan Piala Dunia yang sedang berlangsung di Afrika Selatan, saya yang juga di antara ratusan juta peminat sukan bolasepak tidak akan melepaskan peluang sekiranya ada masa terluang untuk menyaksikan siaran di mana-mana  medium, baik di TV1, TV2 mahupun melalui TV berbayar.
Dua malam yang lalu saya berkesempatan menyaksikan perlawanan yang di siarkan secara langsung melalui skrin gergasi yang di pasang di Kampung Pokok Jerai, Kampung Betong dalam DUN Jeneri.  Walaupun keputusan tidak memihak kepada pasukan pilihan saya, namun saya tetap terhibur melihat ramai rakan-rakan saya mengerumuni khmeah-khemah yang di seiakan oleh Pemuda UMNO Sik, di bawah pimpinan Sdr Mahadzir Abd Hamid, yang juga penyelaras DUN Jeneri.



0 comments on "MENONTON SKRIN BESAR DI KG POKOK JERAI, KG BETONG JENERI."

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez