SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

28 October 2010

Klinik Rakyat(28/10/2010)

Posted by DetGuaq6 at 8:52 PM

Klinik rakyat hari ini telah saya buka pada lewat petang di sebabkan terpaksa ke Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar.  Saya ingin memohon maaf kepada mereka yang datang menunggu sejak pukul 2 petang tadi kerana tidak dapat pulang lebih awal.  Di harap mereka tidak serik untuk datang lagi pada minggu hadapan untuk berurusan dengan pegawai-pegawai dan kakitangan di pejabat ADUN atau boleh juga berjumpa terus dengan saya tidak semstinya di pejabat, malah boleh juga di mana saja jika terserempak dengan saya ketika berada di kawasan saya.


Namun walaupun klinik rakyat saya di buka agak lewat, saya tetap dapat melayan beberapa orang yang kembali ke pejabat setelah menghubungi saya petang tadi.











0 comments on "Klinik Rakyat(28/10/2010)"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez