SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

28 October 2010

Merasmikan Majlis Penutupan Kem Motivasi Kecemerlangan Murid

Posted by DetGuaq6 at 3:31 AM
27/10/2010
Petang tadi pada pukul 2.45 petang, saya telah di jemput untuk merasmikan Majlis Penutupan Kem Motivasi Kecemerlangan Murid di Sekolah Kebangsaan Danglau.

 Kem motivasi ini adalah atas pembiayaan KEDA bagi memastikan apayang pelajar di bandar perolehi, tetap juga dapat di nikmati oleh pelajar dari kawasan pedalaman.





 Danglau adalah salah satu kawasan terpencil di Sik.  Sehingga kini liputan untuk telefon tanpa wayar amatlah lemah sekali, manakala penggunaan talipon secara talian sudah menjadi sejarah, kerana di kawasan ini kabel taliponpun sudah tidak dapat di kenali kecuali tugu-tugu tiang untuk menceritakan bahawa Danglau dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya pernah menikmati kemudahan talipon talian tetap yang kini menjadi sejarah sahaja kepada mereka semua.  pihak operator talipon tanpa wayar wajar meningkatkan keupayaan isyarat gelombang supaya kawasan liputan mereka bertambah baik dan jelas.
 Pengetua sekolah ini mengadu bahawa beliau terpaksa keluar dari kawasan sekolah untuk pergi ketempat yang ada liputan untuk mengakses internet apabila ada 'online document' yang perlu di e-mail kepada pihak pejabat pendidikan daerah ataupun negeri.












0 comments on "Merasmikan Majlis Penutupan Kem Motivasi Kecemerlangan Murid"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez