SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

15 March 2010

CUTI SEKOLAH MUSIM KENDURI KAHWIN

Posted by Detguaq at 11:45 AM
Setiapkali menjelangnya musim cuti persekolahan tidak kiralah samada di awal penggal, pertengahan mahupun penghujung, setiap pasangan yang merancang sudah tentu mengambil kesempatan ini untuk mengadakan majlis pertunangan, berijab kabul dan kenduri kendara.





Hari 13/03/2010 yang merupakan hari ke dua cuti, iaitu hari Sabtu, selepas bergaul dengan penggiat, pemain dan pencinta sepakraga tuju saya teruskan aktiviti dengan menghadiri kenduri kendara di sekitar Parlimen Sik tidak kira apa idiologi partinya.





Walaupun nampaknya seperti sekadar pergi makan-makan, tetapi di situlah juga peluang untuk samada rakyat bertemu dan mengadu terus kepada saya masaalah mereka ataupun saya pergi untuk meninjau dan mengatasi masaalah secara terus.





Berkunjung sebagai memenuhi jemputan kepada tuanrumah yang mengadakan kenduri selalunya boleh terlajak sehingga ke malam apabila jemputan adakalanya sehingga melebihi 10 jemputan sehari.  Ini bukanlah masaalah kepada saya, malah saya berasa amat berbesar hati sekiranya dapat memenuhi undangan dari mereka.







dan kali ini langkah saya di iringi dengan bekalan elektrik yang terputus menyebabkan saya ber 'candle light dinner' bersama dengan tuan rumah.  Alhamdulillah, selepas setengah jam saya menalipon pihak TNB Sik, bekalan telah dapat dipulihkan dan rumah beliau dan rumah-rumah lain yang berhampiran juga kembali bercahaya......

0 comments on "CUTI SEKOLAH MUSIM KENDURI KAHWIN"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez