SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

28 March 2010

SIRI LAWWATAN KERJA PARLIMEN SIK 18

Posted by Detguaq at 11:39 AM
28/03/2010
Bagi segmen Klinik rakyat setiap Khamis, berjalan seperti biasa dan rakyat terus-terusan mengunjungi klinik rakyat bagi mebuat aduan, meminta pertolongan dan bantuan serta khidmat nasihat.





Tetapi sepanjang minggu lepas saya juga telah mengadakan aktiviti 'KLINIK BERGERAK'.  Saya anjurkan program 'Klinik Bergerak' atas kesedaran bahawa bukan semua pelanggan saya mampu untuk datang ke klinik saya untuk mengharapkan perkhidmatan dari saya.  Sudah tentu ramai juga yang amat berharap agar saya turun ke rumah mereka untuk di beri perkhidmatan sosial terbaik oleh saya selaku Penyelaras Parlimen bagi Parlimen Sik.









0 comments on "SIRI LAWWATAN KERJA PARLIMEN SIK 18"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez