SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

29 March 2010

JUARA RAKYAT PERINGKAT PETI UNDI CHEPIR/BENDANG MAN

Posted by Detguaq at 4:56 PM
Selaras dengan cetusan ilham oleh Presiden UMNO, Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak, yang mahukan pemimpin-pemimpin akar umbi secara berterusan bertemu dan mendampingi rakyat melalui kempen Juara Rakyat yang berkonsepkan rakyat di dahulukan, pencapaian di utamakan atau yang kini lebih di kenali sebagai RAPAT, maka UMNO Bahagian Sik telah menjadikan kempen ini sebagai kempen bulanan agar hasrat berdampingan dengan rakyat adalah secara berterusan, bukannya hanya apabila ada pilihanraya atau hanya apabila ada pemimpin-pemimpin besar dari Kerajaan Pusat turun melawat kampung.

Pada 25/03/2010 yang lalu satu program mikro Juara Rakyat telah di adakan untuk kawasan Peti Undi Chepir/Bendang Man.  Ia melibatkan kedua-dua kampung berjiran ini.


 Beberapa agensi kerjaan persekutuan telah di jemput bersama untuk memberi pendedahan dan fungsi mereka dalam bentuk khidmat yang masih banyak rakyat tidak memahami ruanglingkup tugas mereka seperti Jabatan Kesihatan dan juga JPAM serta RELA.
























Selesai segmen melawat kerumah-rumah mereka yang terlantar di sebabkan penyakit, kami kembali ke dewan yang menempatkan urusetia dan agensi kerajaan untuk makan tengahari sebelum terus menjelajahi kampung-kampung yang terbabit dengan program ini pada sebelah petangnya pula.

















































































1 comments on "JUARA RAKYAT PERINGKAT PETI UNDI CHEPIR/BENDANG MAN"

Mosal said...

Salam. Semoga YB memperbanyakkan lagi program sebegini di Kawasan Sik. Ini akan dapat mendekatkan lagi YB dengan penduduk di kawasan Sik. Program seumpama juga memberi lebih peluang kepada penduduk untuk menyalurkan permasalah mereka. Teruskan usaha murni ini YB.

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez