SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

19 November 2010

Kenduri Daging di Rumah Wa, Kemelong

Posted by DetGuaq7 at 11:14 AM
18/10/2010

Memang tidak dapat di nafikan, sepanjang minggu ini daging korban adalah menu utama di setiap majlis orang Islam.  Setelah selesai melaway nenek halimah, saya balik ke kampung sebentar untuk memenuhi undangan kenduri kesyukuran oleh Wa( ibu saudara sulong) saya.









 Di sungei inilah saya selalu mandi, malah begitu berani menghadapi 'advanture'
ketika air penuh dan arus laju selepas hujan lebat.  Kini tebing sungei
ini semakin hari semakin di hakis arus.  Ia akan di letakkan penampan tebing
yang dapat mengelakkan hakisan tebing.
 Setelah agak lama tidak bertembung dengan orang melatah
di rumah wa saya, saya bertemu seorang wanita yang melatah..tah ..tah...tah
Seronok melayan.

 

0 comments on "Kenduri Daging di Rumah Wa, Kemelong"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez