SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

08 November 2010

Ziarah Jenazah di HSAH Sungai Petani

Posted by DetGuaq5 at 3:55 AM
Setelah di maklumkan oleh pejabat bahawa Pak Baharom telah kehilangan isterinya, Puteh Dahaman pagi ini, saya terus ke HSAH Sungai Petani untuk turut membantu menguruskan jenazah kerana kebetulan saya berada berhampiran dengan HSAH.


Sebagai aktivis sukarela parti, saya cukup kagum dengan Pak Om yang setia sepanjang Ramadhan yang lepas untuk turut sama menyediakan bubur lambuk istimewa resepi Sik yang sentiasa mendapat sambutan dari orang ramai.















Ketika tiba, jenazah isteri beliau masih lagi di dalam wad CCU dan sebaik saya tiba ke wad berkenaan, saya lihat kehibaan di wajah sahabat saya ini.  Sebagai pasangan yang cukup akrab, kehilangan isteri yang terlebih dahulu pergi meninggalkan diri sang suami, tentunyalah ianya amat di rasakan kehilangannya.  Semuga Pak Om tabah dalam meneruskan hidup selepas ini tanpa teman di sisi.

1 comments on "Ziarah Jenazah di HSAH Sungai Petani"

Azura Abdullah said...

pak om, isteri 'n' family mmg suma baik2....

anak dia,kawan saya...anyway takziah,semoga roh allahyarhamah dicucuri rahmatNya...al-fatihah

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez