SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

08 November 2010

Melawat dan Berdialog Bersama Penduduk Kampung Belakang Kubor, Bandar Beris Jaya.

Posted by DetGuaq5 at 9:41 PM
07/11/2010

Pukul 7.30 malam.
 Mereka sudah lama menunggu sejak petang lagi.  Tetapi di sebabkan saya ada program bersama penduduk Kampung Chemara sehingga lewat petang, saya hanya dapat tiba ke kampung mereka sewaktu mahgrib.  Saya bersolat di situ.


Selepas dari itu barulah saya di ajak berbual mengenai hasrat kesemua penduduk di situ.  Rumah mereka sebanyak sebelas buah itu adalah kampung yang baru sahaja ujud.  Dan sebagai sebuah kampung yang baru, tentulah infrastrukturnya belum lagi lengkap.  Mereka perlukan jalan yang lebih selesa untuk menghubungkan mereka dengan jalanraya yang melingkari Bandar Baru Beris Jaya. 


Setelah meneliti sendiri perkampungan yang ada saya setuju bahawa mereka memang memerlukan jalan yang selesa untuk keluar masuk kekampung mereka .  Sebuah jalan mini brturap amat-amatlah mereka perlukan.  Dan sebagai penyelesaian sementara saya akan berusah untuk menghantar batu crusherun bagi memperbaiki permukaan jalan.  InsyaAllah saya akan usahakan supaya jalan berturap yang menghubungkan kampung berkenaan dengan jalanraya akan menjadi kenyataan.












0 comments on "Melawat dan Berdialog Bersama Penduduk Kampung Belakang Kubor, Bandar Beris Jaya."

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez