SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

05 February 2010

ANGKATAN MUDA KEADILAN BUBAR!

Posted by Detguaq at 11:30 AM

Hari Jumaat, 4hb Februari 2010 ini adalah merupakan detik bersejarah lagi bermakna kepada seluruh rakyat Sik dan khasnya anak-anak muda Sik yang kini telah mula sedar bahawa amat berbahaya sekali mempergadaikan politik dan perjuangannya kepada tangan yang salah.  Kini mereka mula boleh bayangkan natijah sekiranya mereka terus memper'judi'kan nasib politik ke tangan pihak lain. 

Walaupun selama ini mereka tahu perjuangan mereka berada di landasan yang songsang, namun kesedaran yang kita anjrukan kepada mereka sedikit-demi sedikit akhirnya memberi hasil di mana pada pagi ini seluruh AMK Bahagian Sik telah di bubarkan kerana majoriti anak-anak muda diParlimen Sik telah mula sedar bahawa mereka sebenarnya telah diseret dan terheret jauh dari iklim sebenar politik yang sesuai di perjuangan dalam skop politik malaysia.  Mengimport doktrin-doktrin politik luar hanya membawa Malaysia ke arah kecelaruan poltik yang akhirnya akan memberi kesan negatif kepada kesetabilan negara.

6 comments on "ANGKATAN MUDA KEADILAN BUBAR!"

Anonymous said...

Assalammualaikum warahmattullah wabarakatuh,Angakatan Muda Keaadilan Bubar.semugadepa insaf atas keterlanjuran selama ini Bangsaku Melayu ,Agama ku Islam, Negara ku Malaysia.(tugau ,Sibu)

Anonymous said...

SALAM.

MOGA-MOGA SIK MENJADI KUBU KUAT KEBANGKITAN BANGSA!

TAHNIAH UNTUK SEKELIAN PENYOKONG2 PAS DAN PKR !!

Anonymous said...

inilah cara UMNO utk terus memperbodohkan rakyat. berhenti la dari dok buat lakonan yg xdak faedah ni. klau betul nak tlg rakyat buat betul2. biar rakyat sendiri yang menilai. UMNO ditolak oleh rakyat sbb politik kotor mcm ni. nasihat saya pd yb supaya jadi generasi pemimpin yg lebih terbuka yg menggunakan intelektual dan kebijaksanaan bukan politik busuk dan jijik seperti yg bibawa oleh UMNO sekarang. saya amat kagum dgn kebijaksanaan yb dlm berpolitik maklumlah yb seorang 'LULUSAN LUAR NEGARA' sehingga yb mampu menjadi ketua bahagian sik dlm masa yg cukup singkat tetapi kalau beginilah cara berpolitik yb, rakyat pasti akan sekali lagi menghukum UMNO dan juga yb!!!

Anonymous said...

PKR semakin goyah.....reformis sudah sewajarnya mufaraqah....


**Nak masuk UMNO(Kemarin)
***Dah masuk UMNO(hari ni)

Anonymous said...

abaikanlah segala tomahan yang dilempar...
tetapkan pendirian, Ingat kita berada di jalan yang benar......

Anonymous said...

hahaha..mcm lwak ja tgok muka2 dlm gmbaq 2..p kutip ktna? :)sbnarnya gadai politik kmana yg slah 2 yb?? bkn ka umno? coz bnyak sgt rsuah, kpimpinan xckap.. n pkok utma klau kearah islam, blndaskan islam, 2ka yg nma dia gdai plitik?? xksah nk drma sni,drma sna..bntu sni sna.. tp kta d jlan yg btolka? engat dlm kbur nnti..kta pmimpin, bjuang ikot islam ka? fkirkan..

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez