SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

22 February 2010

SIRI LAWATAN KERJA DIKAWASAN PARLIMEN SIK - 17

Posted by Detguaq at 1:15 AM
20/02/2010
Menghadiri majlis dan merasmikan kursus bersiri bakal jemaah Haji di Masjid Al-Muhtadin yang di adakan sebanyak 17 siri.






Dalam majlis berkenaan, saya juga turut menyumbangkan set audio
video berteknologi terkini yang terdiri dari satu unit notebook, 
projektor berdigital dan layar putih untuk di gunakan oleh 
pihak pengurusan Masjid Al Muhtadin baik untuk kursus bersiri ini
mahupun untuk lain-lain kegunaan yang berkaitan.

Menghadiri Majlis ramah mesra dengan masyarakat keturunan Siam.  Turut hadir ialah Setiausaha Politik  kepada Perdana Menteri, Datuk Sahlan Ismail








3 comments on "SIRI LAWATAN KERJA DIKAWASAN PARLIMEN SIK - 17"

Anonymous said...

Org Sik beruntung kerana dapat YB mcm Abg Din . Org Siam Sik juga untung kerana YB suka ambil berat. Oleh sebab itu, nak jadi YB ni kena org muda dan komited kpd kerja2 utk rakyat.
Hopefuly YB dpt teruskan kerja2 turun padang utk mendekati rakyat.
InsyaAllah kita akan melihat satu cahaya di hujung terowong nanti di PRU ke 13.

Anonymous said...

YB, saya harap blog ini dpt dipromosikan dgn lebih meluas lagi bagi mendapatkan interaksi anak2 Sik di dlm kwsn dan luar.
Saya cadang diedarkan helaian pamplet @ brosure ke sekolah2 dan iklan kecil di surau2 kampung2.
Budak2 la ni terutama di sekolah dah boleh access internet.

YB Mohd Tajudin Abdullah on February 25, 2010 at 3:23 PM said...

Kepada Anon 1,

Kerjasama serta penerimaan rakyat Sik terhadap kerjabuat saya adalah vitamin yang paling ampuh untuk saya meneruskan tugasan saya, InsyaAllah.

Anon2,

Ilham dari anda sangat saya hargai dan akan saya mulakan inisiatif ini secepat yang mungkin. Rajin-rajinlah berkunjung ke blog ini untuk mengetahui perkembangan terkini aktiviti saya dan juga blog UMNO Bahagian Sik di http://oneumnosik.blogspot.com/

tqvm

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez