SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

20 February 2010

CERAMAH PERDANA

Posted by Detguaq at 2:10 PM

Semalam atas inisiatif UMNO Cawangan batu 8 yang di ketuai oleh Tuan haji Zakaria Lembut, dan dengan kerjasama UMNO Bahagian Sik telah mengadakan satu ceramah perdana dengan menjemput seorang ahli veteran PAS yang telahpun menganggotai UMNO kerana telah terus keyakinan beliau terhadap ketulusan PAS dalam memperjuangkan apa yang di laung-laungkan oleh mereka.  Begitu juga dengan salah seorang lagi penceramah jemputan, bekas orang kuat PKR Pusat, yang pernah memegang jawatan penting dalam PKR semenjak awal penubuhan PKR lagi. 




Penceramah yang di maksudkan ialah Tuan Haji Ruslan Kassim yang amat di kenali kerana kepetahan pidato beliau hasil didikan guru beliau dahulu.  Kedua-dua mereka yang datang dari pentas yang berlainan ternyata telah dapat memberikan penjelasan, pandangan dan pendapat yang begitu mudah di fahami oleh pendengar.

1 comments on "CERAMAH PERDANA"

mosal said...

Salam. Perlu perbanyakkan ceramah untuk memberi maklumat kepada penduduk Sik. Semua ahli dan pimpinan Bahagian perlu memainkan lebih banyak peranan untuk menarik kembali kepercayaan penduduk kepada UMNO.

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez