SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

14 February 2010

MELAWAT SEMULA JENAZAH KEMALANGAN

Posted by Detguaq at 6:23 AM
Setelah selesai melawat kepremis-premis rakyat Sik berketurunan Tionghua, saya dan beberapa orang AJK UMNO Bahagian Sik telah kembali semula ke Hospital Sik untuk memastikan jenazah korban kemalangan pada sebelah pagi tadi telahpun sempurna diuruskan oleh pihak berkenaan.




Lewat pukul 4 petang, ketiga-tiga jenazah telah selamat di urus dengan sempurna oleh pihak Hospital Sik dan telah di hantar pulang dengan van jenazah yang telah YB Mohd Tajudin uruskan.



Ketiga-tiga jenazah tadi telah di tuntut oleh keluarga masing-masing untuk di sempurnakan.


2 comments on "MELAWAT SEMULA JENAZAH KEMALANGAN"

Anonymous said...

Mana tarikh artikel nie? Admin, sila bubuh tarikh, kami di luar Sik nak tahu juga bila kejadian berlaku. - anak Sik di perantauan.

Detguaq on February 21, 2010 at 1:02 PM said...

Salam Anak Sik di Perantauan,

Terima kasih kerana mengunjungi blog YB Mohd. Tajudin, Beliau kirim salam dan ucap terima kasih secara peribadi beliau atas kesudian Tuan.

Untku pengetahuan Tuan ASdP, jika sesuatu posting itu tiada bertarikh, ini bermaksud entri berkenaan adalah bersifat segar(fresh). Jika entri itu bertarikh maknanya ia adalah berita tertangguh. Untuk mengetahui tarikh hanya arahkan 'cursor' ke arah waktu yang di tunjukkan di kepala Entri(di bawah tajuk) untuk melihat tarikh entri. Harap maklum.

Namun permintaan anda akan kami pertimbangkan.

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez