SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

14 June 2010

MERAI DAN MENZIARAHI

Posted by Detguaq2 at 5:34 PM

Selepas sibuk di siang hari dengan kempen Gerak Tumpu, malamnya saya di jemput oleh seorang kenalan Siam bernama Ai Chiang yang juga  Pengerusi JKKKP merangkap ketua cawangan UMNO kampung Chong untuk menghadiri majlis meraikan anak buah beliau yang cemerlang dalam pelajaran dan akan melanjutkan pelajaran beliau ke Canada selepas mengikuti kursus matrikulasi kelak.  Tahniah saya ucapkan kepada PHUMPAIRIN A/L Liong yang telah mendapat 10A dlm SPM di mana beliau juga adalah rakan kepada anak sulung saya yang kini melanjutkan pelajaran beliau di UiTM cawangan Perak.

Kemudiannya saya terus menziarahi kematian  Su Wong a/l Din Aung Thong yang meninggal kerana penyakit kencing manis pada usia 55 tahun.  Semuga keluarga beliau terus tabah meneruskan kehidupan tanpa beliau di sisi.  Sesungguhnya angka peskit kencing manis semakin bertambah dan saya seru agar pengambilan gula secara berhemah segea di amalkan dalam diet seharian rakyat Malaysia.

0 comments on "MERAI DAN MENZIARAHI"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez