SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

10 June 2010

SINGGAH DI R&R ULU BERNAM

Posted by Detguaq2 at 3:50 PM
Saya kebetulan singgah di R&R Ulu Bernam arah Selatan PLUS.  Kebetulan di adakan pameran dan jualan Industri AsasTani yang di anjur oleh Kementerian Industtri Asas Tani.  Pameran dan Jualan dengan acuan yang sama juga sedang di rancang untuk di adakan di bebera;a tempat tertentu di Sik, InsyaAllah.






 Saya tertarik dengan produk berasaskan herba untuk merawat
mata 
 Cecair herba sedang di titik kedalam mata.  Pemuda ini
kebetulan berasal dari Sungai Petani, Kedah.
 Kemudiannya saya menjalani terapi senaman mata
di mana urutan secara mekanikal di jalankan.

 Selepas urutan, mata saya di cuci dan sedikit lendiran selaput
mata berjaya di keluarkan.  Saya dapat rasakan yang mata saya 
sedikit segar dan kerengsaannya juga berkurangan.




 Labu Kangsar





Baulu yang masih panas dan lembut cukup enak.

0 comments on "SINGGAH DI R&R ULU BERNAM"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez