SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 55
JANJI DITEPATI

AIDIL FITRI 2012

AIDIL FITRI 2012
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI

13 June 2010

PERTEMUAN DAN DIALOG DENGAN MASYARAKAT SIAM KAMPONG BATU SEKETOL. BERIS

Posted by Detguaq2 at 9:15 AM
Pertemuan ini di adakan di kampung Beris Jaya pada pukul 9.00 malam pada 11/06/2010 yang lalu di mana pada sebelah petangnya saya juga telah menghabiskan masa selama 3 jam untuk meninjau rumah-rumah yang telah mengalami kerosakan akibat hujan ribut pada sebelah petangnya. Terdapat sebanyak 14 buah rumah yang telah mengalami kerosakan kecil yang kebanyakannya pada bumbung dan perabung, namun begitu saya panjatkan rasa syukur kehadrat Allah kerana tiada kecederaan yang dilapurkan berlaku.

Dalam pertemuan ini, seorang wakil telah di lantik untuk menjadi penghubung dengan saya secara langsung. Ini bertujuan agar bila ada maklumat-maklumat berkenaan bencana, kecemasan, kemasyarakatan seperti kenduri kendara, sakit demam atau kematian dll.


Banyak perkara dapat di bincangkan, ada maklumat yang tidak sampai kepada saya sebelum ini, kini dalam pengetahuan saya untuk di ambil tindakan seterusnya begitu juga dengan perkara-perkara lain termasuk kebajikan, pendidikan dan kemasyarakatan juga dapat di sampaikan. Suasana pertemuan yang di buat secara cukup ringkas namun penuh mesra kerana mereka dengan saya sebenar-benarnya amat rapat serta saling faham memahami.

0 comments on "PERTEMUAN DAN DIALOG DENGAN MASYARAKAT SIAM KAMPONG BATU SEKETOL. BERIS"

Post a Comment

Followers

 

YB DATUK MOHD TAJUDIN ABDULLAH Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez